Satakunnan hyvinvointialue kuukausiraportti

Satakunnan hyvinvointialue - Elokuun kuukausiraportti 2024

Kirjoittanut Kaiku24 viestintä | 20.9.2024 6:30:00

 

Yleiset huomiot palvelutuotannosta

 


    • Satakunnan päivytysavussa hoidettuja kontakteja 5123, ( joista hoidetut puhelut 4964 kpl ja hoidetut Omaolot 159 kpl)
    • Keskimääräinen jonotusaika palveluun oli 3 minuuttia ja soittopyyntöjen keskimääräinen  takaisinsoittoaika 18 min
    • Asiakastyytyväisyys NPS 53
    • Palvelunlaadun auditoinnin tulokset ovat hyviä

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.


Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.