Satakunnan hyvinvointialue kuukausiraportti

Satakunnan hyvinvointialue - Huhtikuun kuukausiraportti 2024

Kirjoittanut Kaiku24 viestintä | 13.5.2024 10:18:48

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

  • Päivystysapupalvelun volyymit matalammat verrattuna maaliskuuhun sekä puheluiden että etälääkärikonsultaatioiden osalta. 
  • Vastausprosentti huhtikuun osalta on yli asetetun palvelutason. 
  • NPS parantunut merkittävästi huhtikuussa maaliskuuhun verrattuna. 

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.


Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.