Satakunnan hyvinvointialue kuukausiraportti

Satakunnan hyvinvointialue - Heinäkuun kuukausiraportti 2024

Kirjoittanut Kaiku24 viestintä | 8.8.2024 10:26:35

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta


  • Satakunnan päivytysavussa hoidettuja kontakteja 4937, sisältäen puhelut ja omaolot.
  • Keskimääräinen jonotusaika palveluun 3:28, takaisinsoitto 19:38
  • Asiakastyytyväisyys nousussa, NPS 52
  • Tehtyjä auditointeja kesä-heinäkuussa n. 30 kpl

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.


Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.