Skip to content
Kaiku24 viestintä8.8.2024 13:26:35< 1 min read

Satakunnan hyvinvointialue - Heinäkuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta


  • Satakunnan päivytysavussa hoidettuja kontakteja 4937, sisältäen puhelut ja omaolot.
  • Keskimääräinen jonotusaika palveluun 3:28, takaisinsoitto 19:38
  • Asiakastyytyväisyys nousussa, NPS 52
  • Tehtyjä auditointeja kesä-heinäkuussa n. 30 kpl

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-heinä1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-heinä2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-heinä3

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-heinä4


Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

Muut raportit