Marraskuun osalta luvut näyttäytyvät hyvin samanlaisina, kuin edeltävinä kuukausina, tasaisina. Olemme tehneet tiivistä ja hyvää yhteistyötä Satasovelluksen käynnistykseen liittyen. Kiitos teille kaikille siitä.
Kiitän yhteistyöstä kuluneen vuoden aikana. On ollut ilo tehdä töitä yhdessä. Jatketaan joulutauon jälkeen levännein mielin ja täydentynein voimin.
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.