Skip to content
Kaiku24 viestintä20.12.2024 7:33:18< 1 min read

Satakunnan hyvinvointialue - Marraskuun kuukausiraportti 2024

Yleiset huomiot palvelutuotannossa

 

Marraskuun osalta luvut näyttäytyvät hyvin samanlaisina, kuin edeltävinä kuukausina, tasaisina.  Olemme tehneet tiivistä ja hyvää yhteistyötä Satasovelluksen käynnistykseen liittyen. Kiitos teille kaikille siitä.

Kiitän yhteistyöstä kuluneen vuoden aikana. On ollut ilo tehdä töitä yhdessä. Jatketaan joulutauon jälkeen levännein mielin ja täydentynein voimin.


Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-joulu1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-joulu2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-joulu3

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-joulu4


Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

Muut raportit