Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Palvelutuotanto ollut vakaata elokuun ajan.
- Toimintamallien yhteiskehittämisen osalta teemme tiivistä työtä asiakaspolkujen suoraviivaistamiseksi. Tällä hetkellä valmistaudumme muun muassa kiirevastaanottojen muutokseen.
- Rokotusajanvarauspalvelu on käynnistynyt 11.9. ongelmitta ja kaikki asiakkaat ovat saaneet palvelun keskimäärin hieman reilu vuorokausi takaisinsoittopyynnön jätön jälkeen. Palvelun palvelulupaus, jonka mukaan asiakkaat saavat takaisinsoiton viiden arkipäivän sisällä on täyttynyt palvelussa siis hienosti.
- Päivystysapuchatin käyttöönottoprojekti etenee aikataulussa ja ongelmitta. Käyttöönotto päivämäärä on 1.10.2024
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikkien palvelutuotantojen luvut löydät täältä.