Skip to content
Kaiku24 palvelukonseptissa asiakkaan hoito alkaa heti ensikontaktista.

Kaiku24-konsepti

Olemme toimiva ratkaisu sosiaali- ja terveysalan resurssipulaan ja hoidon tarpeen kasvuun.

Kaiku24-konsepti

Olemme toimiva ratkaisu sosiaali- ja terveysalan resurssipulaan ja hoidon tarpeen kasvuun.

Kaiku24:n palvelukonsepti

Kaiku24:n palvelukonseptissa asiakkaan hoito alkaa heti ensikontaktista. Yhteistyössä järjestetyn asiakaspalvelun tavoitteena on hoitaa asiakkaan tarve digitaalisesti aina, kun se vain on mahdollista. Palvelu pystytään toteuttamaan suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Kaiku24 palvelukonsepti asiakkaan yhteydenotto 1. Asiakkaan yhteydenotto
Kaiku24 palvelukonsepti hoidon tarpeen arvio ja ratkaisu 2. Hoidon tarpeen arvio ja ratkaisu
Kaiku24 palvelukonsepti etävastaanotto 3. Kaiku24 etävastaanotto
Kaiku24 palvelukonsepti asiakkaan ohjaus ja tietojen kirjaus 4. Asiakkaan ohjaus ja tietojen kirjaus

1. Asiakkaan yhteydenotto

  • Asiakas on yhteydessä Kaiku24:n palvelukeskukseen saadakseen hoitoa ja palvelua.
  • Yhteydenoton voi tehdä puhelimella, chatillä, videolla tai muulla sovelluksella.
  • Asiakkaan yhteydenottoon vastataan heti.
  • Asioidessaan puhelimella asiakas voi pyytää myös takaisinsoiton. 

1. Asiakkaan yhteydenotto

  • Asiakas on yhteydessä Kaiku24:n palvelukeskukseen saadakseen hoitoa ja palvelua.
  • Yhteydenoton voi tehdä puhelimella, chatillä, videolla tai muulla sovelluksella.
  • Asiakkaan yhteydenottoon vastataan heti.
  • Asioidessaan puhelimella asiakas voi pyytää myös takaisinsoiton. 

2. HOIDON TARPEEN ARVIO JA RATKAISU

  • Asiakkaan asia ja tilanne käydään Kaiku24:n digihoitajan toimesta läpi. 
  • Hoidon tarpeen ratkaisee digihoitajan ja digilääkärin muodostama tiimi. 
  • Tavoite on, että asia voidaan ratkaista ensikontaktissa.
  • Lääkäri määrittää hoidon ja jatkotoimenpiteet.

2. HOIDON TARPEEN ARVIO JA RATKAISU

  • Asiakkaan asia ja tilanne käydään Kaiku24:n digihoitajan toimesta läpi. 
  • Hoidon tarpeen ratkaisee digihoitajan ja digilääkärin muodostama tiimi. 
  • Tavoite on, että asia voidaan ratkaista ensikontaktissa.
  • Lääkäri määrittää hoidon ja jatkotoimenpiteet.

3. KAIKU24 ETÄVASTAANOTTO

  • Asiakas, jonka asia on hoidettavissa etävastaanotolla ohjataan Kaiku24:n etävastaanottopalveluun.

3. KAIKU24 ETÄVASTAANOTTO

  • Asiakas, jonka asia on hoidettavissa etävastaanotolla ohjataan Kaiku24:n etävastaanottopalveluun.

4. ASIAKKAAN OHJAUS JA TIETOJEN KIRJAUS

  • Tarvittaessa asiakas ohjataan alueen palveluihin.
  • Tiedot kirjataan omistaja-asiakkaan järjestelmiin.

4. ASIAKKAAN OHJAUS JA TIETOJEN KIRJAUS

  • Tarvittaessa asiakas ohjataan alueen palveluihin.
  • Tiedot kirjataan omistaja-asiakkaan järjestelmiin.

Mukautuva ja tehokas

Konseptimme skaalautuu lähes kaikkiin sosiaali- ja terveysalan palveluihin.
Tässä muutamia esimerkkejä, joissa se on jo käytössä.

Kaiku24 päivystysapu ikoni Päivystysapu
Kaiku24 terveys ja hyvinvointiasemat ikoni Terveys- ja hyvinvointiasemat
Kaiku24 opiskeluterveydenhuolto ikoni Opiskeluterveydenhuolto
Kaiku24 mielenterveys ja päihdepalvelut ikoni Mielenterveys- ja päihdepalvelut
Kaiku24 neuvolapalvelut ikoni Neuvolapalvelut
Kaiku24 suun terveydenhuolto ikoni Suun terveydenhuolto
Kaiku24 neuvolapalvelut ikoni Neuvonta
Kaiku24 perheiden sosiaalipalvelut ikoni Perheiden sosiaalipalvelut
Kaiku24 nuorten sosiaalipalvelut ikoni Nuorten sosiaalipalvelut
Kaiku24 vanhusten sosiaalipalvelut Vanhusten sosiaalipalvelut
Kaiku24 rakentaa parempia toimintaedellytyksiä sosiaali- ja terveyspalveluille.

Kaiku24 - kaikkien parhaaksi

Olemme julkisomisteinen ja voittoa tavoittelematon palveluntarjoaja, joka rakentaa parempia toimintaedellytyksiä sosiaali- ja terveyspalveluille.