
Kaiku24-konsepti
Olemme toimiva ratkaisu sosiaali- ja terveysalan resurssipulaan ja hoidon tarpeen kasvuun.
Kaiku24-konsepti
Olemme toimiva ratkaisu sosiaali- ja terveysalan resurssipulaan ja hoidon tarpeen kasvuun.
Kaiku24:n palvelukonsepti
Kaiku24:n palvelukonseptissa asiakkaan hoito alkaa heti ensikontaktista. Yhteistyössä järjestetyn asiakaspalvelun tavoitteena on hoitaa asiakkaan tarve digitaalisesti aina, kun se vain on mahdollista. Palvelu pystytään toteuttamaan suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.



1. Asiakkaan yhteydenotto
- Asiakas on yhteydessä Kaiku24:n palvelukeskukseen saadakseen hoitoa ja palvelua.
- Yhteydenoton voi tehdä puhelimella, chatillä, videolla tai muulla sovelluksella.
- Asiakkaan yhteydenottoon vastataan heti.
- Asioidessaan puhelimella asiakas voi pyytää myös takaisinsoiton.
1. Asiakkaan yhteydenotto
- Asiakas on yhteydessä Kaiku24:n palvelukeskukseen saadakseen hoitoa ja palvelua.
- Yhteydenoton voi tehdä puhelimella, chatillä, videolla tai muulla sovelluksella.
- Asiakkaan yhteydenottoon vastataan heti.
- Asioidessaan puhelimella asiakas voi pyytää myös takaisinsoiton.
2. HOIDON TARPEEN ARVIO JA RATKAISU
- Asiakkaan asia ja tilanne käydään Kaiku24:n digihoitajan toimesta läpi.
- Hoidon tarpeen ratkaisee digihoitajan ja digilääkärin muodostama tiimi.
- Tavoite on, että asia voidaan ratkaista ensikontaktissa.
- Lääkäri määrittää hoidon ja jatkotoimenpiteet.
2. HOIDON TARPEEN ARVIO JA RATKAISU
- Asiakkaan asia ja tilanne käydään Kaiku24:n digihoitajan toimesta läpi.
- Hoidon tarpeen ratkaisee digihoitajan ja digilääkärin muodostama tiimi.
- Tavoite on, että asia voidaan ratkaista ensikontaktissa.
- Lääkäri määrittää hoidon ja jatkotoimenpiteet.
3. KAIKU24 ETÄVASTAANOTTO
- Asiakas, jonka asia on hoidettavissa etävastaanotolla ohjataan Kaiku24:n etävastaanottopalveluun.
3. KAIKU24 ETÄVASTAANOTTO
- Asiakas, jonka asia on hoidettavissa etävastaanotolla ohjataan Kaiku24:n etävastaanottopalveluun.
4. ASIAKKAAN OHJAUS JA TIETOJEN KIRJAUS
- Tarvittaessa asiakas ohjataan alueen palveluihin.
- Tiedot kirjataan omistaja-asiakkaan järjestelmiin.
4. ASIAKKAAN OHJAUS JA TIETOJEN KIRJAUS
- Tarvittaessa asiakas ohjataan alueen palveluihin.
- Tiedot kirjataan omistaja-asiakkaan järjestelmiin.
Mukautuva ja tehokas
Konseptimme skaalautuu lähes kaikkiin sosiaali- ja terveysalan palveluihin.
Tässä muutamia esimerkkejä, joissa se on jo käytössä.










