Huomisen sotealan palvelut jo tänään
Olemme julkisomisteinen ja voittoa tavoittelematon palveluntarjoaja, joka rakentaa parempia toimintaedellytyksiä sosiaali- ja terveyspalveluille.
Huomisen sotealan palvelut jo tänään
Olemme julkisomisteinen ja voittoa tavoittelematon palveluntarjoaja, joka rakentaa parempia toimintaedellytyksiä sosiaali- ja terveyspalveluille.
Tarjoamme uuden tavan kehittää sotealan toimintaa
Tavoitteemme on parantaa sotepalveluiden saatavuutta ja vaikuttavuutta. Sitä kautta parannamme myös asiakkaiden, henkilöstön ja muiden alan toimijoiden hyvinvointia. Työkaluinamme ovat modernit digitaaliset ratkaisut ja kätevät etäpalvelut.
Kun kohdistamme palveluresursseja järkevästi, pystymme vastaamaan sotealan ajankohtaisiin haasteisiin. Näin rakennamme yhdessä hyvinvointia koko Suomeen.
Toimimme tällä hetkellä Etelä-Karjalan, Kymenlaakson, Varsinais-Suomen sekä Satakunnan hyvinvointialueilla.
Kaiku24 lukuina
yli 300
huippuammattilaista
henkilön väestöpohjalle
palvelutilannetta kuukaudessa
meille tulevista
terveyteen liittyvistä yhteydenotoista
potilastehtävää kuukaudessa
koki saaneensa meiltä tarvitsemansa avun
Arvomme
Olemassaolomme kiteytyy neljän arvomme ympärille. Mitä tahansa teemme, teemme sen luotettavasti, vaikuttavasti, välittävästi ja avoimesti.
Luotettava
Luotettava
Luotettavuus näkyy kaikessa toiminnassamme. Asiakkaamme voivat luottaa siihen, että he saavat meiltä itselleen parhaiten sopivaa palvelua ja että me huomioimme heidän yksilölliset tarpeensa tietoturva ja potilastietoturva huomioon ottaen.
Luotettavuus elää vahvasti työyhteisössämme. Asiantuntijamme voivat luottaa toistensa tukeen – ja samalla siihen, että heillä on edellytykset palvella asiakkaitamme aina parhailla mahdollisilla tavoilla.
Vaikuttava
Vaikuttava
Meidät tunnetaan kattavasta asiantuntemuksestamme, palveluhenkisyydestämme ja kyvystämme ottaa asiakas huomioon kaikissa tilanteissa. Olemme mukana luomassa edellytyksiä sosiaali- ja terveysalan toimijoiden resurssi- ja kustannussäästöille.
Vaikuttava toimintamme osoittaa kumppaneillemme, että kun tarjoamme asiakkaalle parhaiten vaikuttavaa palvelua, olemme kaikki parempia yhdessä.
Välittävä
Välittävä
Välitämme aidosti ihmisistä ja heidän hyvinvoinnistaan. Kaiken tekemisemme ytimessä on ystävällinen asiakaspalvelu. Asiantuntijoidemme osaaminen keskeinen tekijä siinä, että pystymme välittämään ja vaikuttamaan palvelullamme.
Huomioimme välittämisen rekrytoinneissa, asiantuntijoidemme kouluttamisella ja kokemustiedon jakamisella työhteisömme sisällä.
Avoin
Avoin
Avoimuus on keskeinen osa ajattelutapaamme. Kun toimintamme on läpinäkyvää, se luo perustan sille, että eettisten periaatteiden toteutumista on mahdollista tarkastella joka päivä kaikissa yhteyksissä.
Avoimuus on myös lähtökohta rehelliselle vuorovaikutukselle ja dialogille, jota käymme niin palveluamme käyttävien asiakkaiden kuin yhteistyökumppaniemme kanssa.
Kaiku24:n palvelu tarjoaa hyötyjä kaikille soten osapuolille
Tavoitteemme on, että asiakas saa aina parasta mahdollista palvelua. Tarjoamamme palvelukokonaisuus muodostuu digitaalisista ja alueen fyysisistä palveluista. Kun huomattava osa asiakkaista hoidetaan suoraan digitaalisessa palvelussa, resurssit riittävät paremmin alueille ohjautuville asiakkaille.
Apua tarvitseva asiakas voi olla meihin helposti yhteydessä digitaalisen palvelukeskuksemme kautta. Vastaamme hänelle viipymättä – kellon ympäri, vuoden jokaisena päivänä, tarvittaessa suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.
Keskitetty digitaalinen asiakaspalvelu, jossa hoito alkaa välittömästi ensikontaktista, säästää resursseja. Asiakaspalvelussa hoidon tarpeen arvion ja ratkaisun tekee tiimi, jossa on huippuammattitaitoiset digihoitajat ja -lääkärit.
Toimintamalli helpottaa hyvinvointialueen arkea, kun palveluihin ohjatuille asiakkaille on tehty valmiiksi hoidon tarpeen arviointi, tarvittavat laboratoriokokeet, lähetteet ja kirjaukset hyvinvointialueen järjestelmiin.
Tarpeen mukaan voimme myös palvella asiakasta suoraan etäyhteyksien välityksellä, esimerkiksi lääkärin etävastaanotolla. Etävastaanoton etuna on hoitohenkilöstön paikkariippumaton työ: enää ei ole merkitystä, missä asiakas ja lääkäri fyysisesti ovat.
- Malli mahdollistaa asiakkaiden tarvitsemien palveluiden saatavuuden parantamisen ja sote-ammattilaisten käytännön työn kehittämisen.
- Edistykselliset digitaaliset ratkaisut nopeuttavat asiakkaan pääsyä vastaanotolle.
- Yhteydenoton ja henkilökohtaisen tarvearvioinnin jälkeen asiakas voidaan ohjata täsmällisesti juuri hänen tarpeidensa mukaiselle etävastaanotolle.
- Etävastaanoton hyödyntäminen vapauttaa aikaa fyysisiltä vastaanotoilta ja kohdistaa sotealan voimavarat järkevämmin. Näin hoitohenkilöstön ja muiden asiantuntijoiden resurssit riittävät paremmin ja heidän päivittäisestä työstään tulee sujuvampaa.
- Toimintamallimme lisää tarjottujen sosiaali- ja terveysalan palveluiden vaikuttavuutta.
- Kaiku24:n palvelukokonaisuus huomioi sote-alan toimijoiden olemassa olevat järjestelmät, sovellukset ja palvelut.
- Mallimme parantaa edellytyksiä kehittää asiakastyön laatua ja vaikuttavuutta ja sitä kautta asiakastyytyväisyyttä.
- Henkilöstön tyytyväisyys paranee, kun heidän käyttöönsä tarjotaan moderni toimintaympäristö, sujuvat käytännöt aidosti vaikuttavan työn tekemiseen sekä hyvät henkilöstöedut.