Skip to content
Kaiku24 viestintä14.5.2024 20:01< 1 min read

Etelä-Karjalan hyvinvointialue - Huhtikuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

  • Huhtikuun lopulla päivityksen myötä Lifecareen tulleet häiriöt hidastivat Kaiku24:n digihoitajien työskentelyä. Yhteistyö Ekhva:n tietohallinnon ja 2m-it:n kanssa toimi saumattomasti häiriöiden ja vikatilanteiden selvittelyssä. 
  • Asiakastyytyväisyyden NPS on lähtenyt huhtikuussa nousuun maaliskuuhun verrattuna. 

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.

EKHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-huhtikuu1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

EKHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-huhtikuu2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

EKHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-huhtikuu3

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

EKHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-huhtikuu4

Kaikkien palvelutuotantojen luvut löydät täältä.

 

Muut raportit