Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Palvelutuotanto on ollut vakaata lokakuun ajan. Häiriötilanteita ei ole ollut.
- Lokakuussa työstimme tiiviisti kiirevastaanoton muutosta päivystyksen ja perusterveydenhuollon kanssa. Yhteistyössä koulutimme ja sparrasimme henkilöstöämme toistuvissa perusterveydenhuollon ja Kaiku24:n hoitajille suunnatuissa koulutushetkissä. Ohjekokonaisuus muotoiltiin hoitajia palvelevaksi. Osallistimme myös henkilöstöä tähän muotoiluun. Muutos astui voimaan 6.11. ja on isossa kuvassa onnistunut erittäin hyvin.
Yhteistyö ja seuranta tämän osalta jatkuu edelleen. Kiitämme päivystyksen ja perusterveydenhuollon väkeä hyvästä yhteistyöstä. Tämä muutos rakennettiin ja siinä onnistuttiin yhdessä.
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikkien palvelutuotantojen luvut löydät täältä.