Skip to content
Kaiku24 viestintä22.4.2024 16:02< 1 min read

Etelä-Karjalan hyvinvointialue - Maaliskuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

  • Maaliskuussa palvelutuotanto on ollut vakaata. Kaikuun ohjautuvat kontaktimäärät ovat jokaisessa palvelutuotannossa saatu laskuun vuoteen 2023 verrattuna. Olemme keskittäneet yhteiskehittämistä kivijalan palveluiden kanssa alkuvuodesta nimenomaisesti volyymivaikutteisten asioiden ympärille.


Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.

EKHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-maaliskuu1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

EKHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-maaliskuu2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

EKHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-maaliskuu3

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

VARHA-raportoinnin-kaaviot-2024-maaliskuu4

Kaikkien palvelutuotantojen luvut löydät täältä.

 

Muut raportit