Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Marraskuussa kirjatuista kontaktien käyntisyissä korostuivat merkittävästi ylähengitystieinfektioihin liittyvät käyntisyyt. Kontaktimäärät ovat marraskuussa olleet kaikissa palveluissa lokakuuta matalammat.
- Teknisistä häiriöistä marraskuussa oli yksi potilastietojärjestelmään liittyvä häiriö. Palvelut toimivat vakaasti tästä huolimatta ja teimme akuutin tulosyksikön kanssa tiivistä yhteistyötä häiriön aikana tilannekuvan ylläpitämiseksi.
- Kehittämistyössä keskityimme marraskuussa kiirevastaanottomuutoksen jatkoseurantaan sekä käynnistimme digialustan käyttöönottoprojektia vastuualueiden kanssa.
- Olemme saaneet eri vastuualueilta loppu vuodesta useamman positiivisen palautteen arjen yhteistyön kehittymisestä.
- Haluamme kiittää kuluneesta vuodesta ja hyvästä yhteistyöstä!
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikkien palvelutuotantojen luvut löydät täältä.