Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Toukokuussa palvelutuotanto on voinut hidastua hetkittäin potilastietojärjestelmän häiriöiden vuoksi. Yhteinen häiriötilanteiden hallinta Ekhva:n, Kaiku24:n ja 2M-it:n kesken on toiminut kuitenkin hyvin. Muutoin palvelutuotanto on ollut vakaata.
- Kuntalaisilta kerätty asiakastyytyväisyyden mittari NPS on kääntynyt toukokuussa nousuun. Saman aikaisesti Ekhva:n palveluiden työntekijöiltä Kaiku24:lle annettujen palautteiden määrä on vähentynyt alkuvuoteen verrattuna.
- Laatumittareiden joukossa näkyvä palvelureklamaatio on käsitelty toukokuun ohjausryhmässä. Palvelureklamaatio on koskenut kuntalaisen reklamaatiota virheellisen ajanvarauksen vuoksi hukkaan mennyttä ostettua rokotetta.
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikkien palvelutuotantojen luvut löydät täältä.