Skip to content
Kaiku24 viestintä19.6.2024 17:17< 1 min read

Etelä-Karjalan hyvinvointialue - Toukokuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

  • Toukokuussa palvelutuotanto on voinut hidastua hetkittäin potilastietojärjestelmän häiriöiden vuoksi. Yhteinen häiriötilanteiden hallinta Ekhva:n, Kaiku24:n ja 2M-it:n kesken on toiminut kuitenkin hyvin. Muutoin palvelutuotanto on ollut vakaata. 
  • Kuntalaisilta kerätty asiakastyytyväisyyden mittari NPS on kääntynyt toukokuussa nousuun. Saman aikaisesti Ekhva:n palveluiden työntekijöiltä Kaiku24:lle annettujen palautteiden määrä on vähentynyt alkuvuoteen verrattuna.
  • Laatumittareiden joukossa näkyvä palvelureklamaatio on käsitelty toukokuun ohjausryhmässä. Palvelureklamaatio on koskenut kuntalaisen reklamaatiota virheellisen ajanvarauksen vuoksi hukkaan mennyttä ostettua rokotetta.


Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.

EKHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-touko1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

EKHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-touko2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

EKHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-touko3

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

EKHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-touko4

Kaikkien palvelutuotantojen luvut löydät täältä.

 

Muut raportit