Skip to content
Kaiku24 viestintäAug 7, 2024 1:52:01 PM< 1 min read

Varsinais-Suomen hyvinvointialue - Heinäkuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

 

Turun terveysasemat  

Heinäkuussa 13216 hoidettua kontaktia, selvää vilkastumista kesäkuuhun nähdenSaman päivän aikana hoidettujen yhteydenottojen prosentti  noussut, ollen 99%( kesäkuussa 98%).  Etälääkärisuoritteet laskussa 86 (kesäkuussa 90).

Asiakastyytyväisyys noussut hienosti, NPS 60, ollen tämän vuoden paras tulos.

 

Silmänpohjakuvaus 

Suoritteita 82, heinäkuussa sulku lomien vuoksi

TYKS akuutti / päivystysapu

Resurssivuokra 

 

 

     

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit ja etälääkärisuoritteet. 

VARHA-raportoinnin-kaaviot-2024-heina1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

VARHA-raportoinnin-kaaviot-2024-heina2

Silmänpohjakuvaukset

Kaaviossa on kuvattu toteutuneet silmänpohjakuvausten kappalemäärä.

VARHA-raportoinnin-kaaviot-2024-heina5

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

VARHA-raportoinnin-kaaviot-2024-heina3-2

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

VARHA-raportoinnin-kaaviot-2024-heina4

Kaikkien palvelutuotantojen luvut löydät täältä.

 

 

 

 

 

 

 

Muut raportit