Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
Turun terveysasemat
Heinäkuussa 13216 hoidettua kontaktia, selvää vilkastumista kesäkuuhun nähden. Saman päivän aikana hoidettujen yhteydenottojen prosentti noussut, ollen 99%( kesäkuussa 98%). Etälääkärisuoritteet laskussa 86 (kesäkuussa 90).
Asiakastyytyväisyys noussut hienosti, NPS 60, ollen tämän vuoden paras tulos.
Silmänpohjakuvaus
Suoritteita 82, heinäkuussa sulku lomien vuoksi
TYKS akuutti / päivystysapu
Resurssivuokra
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit ja etälääkärisuoritteet.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Silmänpohjakuvaukset
Kaaviossa on kuvattu toteutuneet silmänpohjakuvausten kappalemäärä.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikkien palvelutuotantojen luvut löydät täältä.