Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
Turun terveysasemat
Huhtikuussa hoidettuja kontakteja 13 622. Saman päivän aikana hoidettujen yhteydenottojen prosentti 92. Korjaavat toimenpiteet ovat käynnissä. Etälääkärisuoritteet 115.
Asiakastyytyväisyys: NPS 32
Silmänpohjakuvaus
Huhtikuussa 947 silmänpohjakuvaussuoritetta
TYKS akuutti / päivystysapu
Resurssivuokra
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit ja etälääkärisuoritteet.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Silmänpohjakuvaukset
Kaaviossa on kuvattu toteutuneet silmänpohjakuvausten kappalemäärä.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikkien palvelutuotantojen luvut löydät täältä.