Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Palvelutuotanto on joulukuun aikana ollut normaali. Puheluiden määrä joulukuussa odotetun mukainen.
- Joulukuussa oli kaksi päivää (2.12 ja 3.12) , jolloin ei puheluita saatu hoidettua saman päivän aikana, muina päivinä on hoitotakuu toteutunut palvelussa.
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit ja etälääkärisuoritteet.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Silmänpohjakuvaukset
Kaaviossa on kuvattu toteutuneet silmänpohjakuvausten kappalemäärä.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikkien palvelutuotantojen luvut löydät täältä.