Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Kaiku24:n palvelutuotanto on kokonaisuutena hyvällä tasolla. Takaisinsoittopyyntöihin on vastattu saman päivän kuluessa, pois lukien rokotusajanvarauspalvelu, jossa palvelulupaus on 5 arkipäivän kuluessa.
-
Saapuneiden yhteydenottojen volyymi on kasvanut heinäkuuhun verraten 11 %. Yhteydenotoista 5- 14 % on tullut chatin kautta
- Chat yhteydenotoissa kasvua 23 % kevään tilanteeseen verrattuna
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.