Skip to content
Kaiku24 viestintäSep 18, 2024 4:02:06 PM< 1 min read

Kymenlaakson hyvinvointialue - Elokuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

 


  • Kaiku24:n palvelutuotanto on kokonaisuutena hyvällä tasolla. Takaisinsoittopyyntöihin on vastattu saman päivän kuluessa, pois lukien rokotusajanvarauspalvelu, jossa palvelulupaus on 5 arkipäivän kuluessa.
  • Saapuneiden yhteydenottojen volyymi on kasvanut heinäkuuhun verraten 11 %. Yhteydenotoista 5- 14 % on tullut chatin kautta

  •  Chat yhteydenotoissa kasvua 23 % kevään tilanteeseen verrattuna

 

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-elo1-1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-elo2-1

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-elo3

 

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-elo4

Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

 

 

 

 

 

 

 

Muut raportit