Skip to content
Kaiku24 viestintäAug 7, 2024 8:14:55 AM< 1 min read

Kymenlaakson hyvinvointialue - Heinäkuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

 

  • Kaiku24:n palvelutuotanto on hyvällä tasolla. Takaisinsoittopyyntöihin on vastattu jokaisen palvelun osalta saman päivän kuluessa. Vastatuista puheluista 70 % on hoidettu alle 5 minuutin jonotuksella.
  • Suunterveydenhuollossa oli heinäkuussa 7024 kontaktia. Kuntalainen on saanut yhteyden suunterveydenhuoltoon keskimäärin 3 minuutin kuluessa. Takaisinsoittoihin on vastattu keskimäärin tunnin kuluttua soittopyynnön tallentumisesta.
  • Heinäkuun asiakastyytyväisyys: NPS 62. Jopa 92 % asiakkaista koki saaneensa tarpeellisen avun tai ohjauksen oikeaan paikkaan. 

 

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-heina1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-heina2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-heina3-1

 

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-heina4

Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

 

 

 

 

 

 

 

Muut raportit