Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Kaiku24:n palvelutuotanto on hyvällä tasolla. Takaisinsoittopyyntöihin on vastattu jokaisen palvelun osalta saman päivän kuluessa. Vastatuista puheluista 70 % on hoidettu alle 5 minuutin jonotuksella.
- Suunterveydenhuollossa oli heinäkuussa 7024 kontaktia. Kuntalainen on saanut yhteyden suunterveydenhuoltoon keskimäärin 3 minuutin kuluessa. Takaisinsoittoihin on vastattu keskimäärin tunnin kuluttua soittopyynnön tallentumisesta.
- Heinäkuun asiakastyytyväisyys: NPS 62. Jopa 92 % asiakkaista koki saaneensa tarpeellisen avun tai ohjauksen oikeaan paikkaan.
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.