Skip to content
Kaiku24 viestintäMay 16, 2024 1:37:35 PM< 1 min read

Kymenlaakson hyvinvointialue - Huhtikuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

 

  • Kaiku24:n palvelutuotanto on hyvällä tasolla, kontaktimäärät tasaiset maaliskuuhun verraten. Alkuvuoden puhelumäärät olleet edelleen edeltäviä vuosia matalammat.
  • Terveysaseman kokonaisuudessa n. 17 500 kontaktia. Yhteydenoton on saanut keskimäärin 11 minuutissa ja takaisinsoittoaika ollut keskimäärin 5 tuntia. 96 % yhteydenotoista on hoidettu saman päivän aikana.
  • Chat palveluihin tullut n. 1400 yhteydenottoa, kasvua edelliseen kuukauteen verrattuna 20 %.
  • Huhtikuun asiakastyytyväisyys: NPS 53 asiakkaan kokemus; tarpeellisen avun sai 90%.

 

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-huhtikuu1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-huhtikuu2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-huhtikuu3

 

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-huhtikuu4

Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

 

 

 

 

 

 

 

Muut raportit