Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Kaiku24:n palvelutuotanto on hyvällä tasolla, kontaktimäärät tasaiset maaliskuuhun verraten. Alkuvuoden puhelumäärät olleet edelleen edeltäviä vuosia matalammat.
- Terveysaseman kokonaisuudessa n. 17 500 kontaktia. Yhteydenoton on saanut keskimäärin 11 minuutissa ja takaisinsoittoaika ollut keskimäärin 5 tuntia. 96 % yhteydenotoista on hoidettu saman päivän aikana.
- Chat palveluihin tullut n. 1400 yhteydenottoa, kasvua edelliseen kuukauteen verrattuna 20 %.
- Huhtikuun asiakastyytyväisyys: NPS 53 asiakkaan kokemus; tarpeellisen avun sai 90%.
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.