Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Joulukuussa Kaiku24:n henkilöstö valmistautui uuden digipalvelun käyttöönottoon terveysaseman chatin, sekä olemassa olevien palveluiden osalta Oma Kymenlaaksossa.
- Henkilöstön koulutusten sekä äkillisten sairauspoissaolojen yhteisvaikutuksesta palvelutaso jäi edeltäviä kalenterikuukausia heikommaksi erityisesti terveysasemapalvelussa.
- Kaiku24:n tuottaman ensilinjan hoitotyön laatua seurattiin auditoinnein joulukuussa tehostetusti.
- Palvelutason haasteista huolimatta asiakkaiden kokema ratkaisuaste säilyi hyvällä tasolla; 91 % kyselyyn vastanneista koki saaneensa riittävän avun tai ohjauksen.
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.