Skip to content
Kaiku24 viestintäJul 5, 2024 8:40:43 AM< 1 min read

Kymenlaakson hyvinvointialue - Kesäkuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

 

  • Kaiku24:n palvelutuotanto on yleisesti hyvällä tasolla. Terveysaseman palvelussa saman päivän aikana soitettujen takaisinsoittopyyntöjen prosentti  on noussut kesäkuussa 98 prosenttiin korjaavien toimenpiteiden myötä.
  • Terveysasemalla kesäkuussa 14100 kontaktia. Kuntalainen on saanut yhteyden terveysasemalle keskimäärin 13 minuutin kuluessa. 52 % asiakkaista on saanut palvelun alle 5 minuutin jonotuksella. Takaisinsoittoihin on vastattu keskimäärin 6 tunnin kuluttua soittopyynnön tallentumisesta. 
  • Kesäkuun asiakastyytyväisyys: NPS 53, asiakkaan kokemus tarpeellisen avun- tai ohjauksen saamisesta  88 %

 

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-kesä01

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-kesä02

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-kesä03

 

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-kesä04

Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

 

 

 

 

 

 

 

Muut raportit