Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Kaiku24:n palvelutuotanto on yleisesti hyvällä tasolla. Terveysaseman palvelussa saman päivän aikana soitettujen takaisinsoittopyyntöjen prosentti on noussut kesäkuussa 98 prosenttiin korjaavien toimenpiteiden myötä.
- Terveysasemalla kesäkuussa 14100 kontaktia. Kuntalainen on saanut yhteyden terveysasemalle keskimäärin 13 minuutin kuluessa. 52 % asiakkaista on saanut palvelun alle 5 minuutin jonotuksella. Takaisinsoittoihin on vastattu keskimäärin 6 tunnin kuluttua soittopyynnön tallentumisesta.
- Kesäkuun asiakastyytyväisyys: NPS 53, asiakkaan kokemus tarpeellisen avun- tai ohjauksen saamisesta 88 %
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.