Skip to content
Kaiku24 viestintäNov 26, 2024 9:43:03 AM< 1 min read

Kymenlaakson hyvinvointialue - Lokakuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta


  • Kaiku24:n palvelutuotanto on kokonaisuutena hyvällä tasolla. Lokakuun palveluprosentti on 77 %.
  • Saapuneiden yhteydenottojen volyymi on säilynyt ennallaan edeltävään kuukauteen verraten. Kaikki takaisinsoittopyynnöt on hoidettu saman päivän kuluessa.
  • Alle 5 minuutin jonotuksella on palveltu 66 % asiakkaista. Terveysaseman osalta prosentuaalinen osuus 62 %
  • Etälääkäripalvelun käyttöaste on ollut erityisesti etävastaanottoaikojen osalta erittäin hyvä 98%. 

  • Omaolo-oirearvioiden osalta tuki- ja liikuntaelinsairauksiin liittyvät arviot siirtyivät  asteittain lokakuussa Kaikulta Kymenlaakson hyvinvointialueen fysioterapeuteille.

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-loka1-1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-loka2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-loka3

 

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-loka4

Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

 

 

 

 

 

 

 

Muut raportit