Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Kaiku24:n palvelutuotanto on hyvällä tasolla, kontaktimäärät tasaiset helmikuun verraten. Alkuvuoden puhelumäärät olleet edeltäviä vuosia matalammat.
- Terveysaseman palvelutasossa lievä heikennys Yhteydenottojen käsittely 91% saman päivän aikana.
- Päivystysavussa ollut n. 7000 kontaktia. 116117 – numerossa palvellaan kuntalaisia hyvällä tasolla, yhteydenotot saa keskimäärin neljässä minuutissa ja takaisinsoiton 30 minuutissa. Päivystysavun chatissa hoidettiin n. 300 kontaktia
- Maaliskuun asiakastyytyväisyys: NPS 54 asiakkaan kokemus; tarpeellisen avun sai 90%
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.