Skip to content
Kaiku24 viestintäApr 12, 2024 12:20:07 PM< 1 min read

Kymenlaakson hyvinvointialue - Maaliskuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

 

  • Kaiku24:n palvelutuotanto on hyvällä tasolla, kontaktimäärät tasaiset helmikuun verraten. Alkuvuoden puhelumäärät olleet edeltäviä vuosia matalammat.
  • Terveysaseman palvelutasossa lievä heikennys Yhteydenottojen käsittely 91% saman päivän aikana.
  • Päivystysavussa ollut n. 7000 kontaktia. 116117 – numerossa palvellaan kuntalaisia hyvällä tasolla, yhteydenotot saa keskimäärin neljässä minuutissa ja takaisinsoiton 30 minuutissa. Päivystysavun chatissa hoidettiin n. 300 kontaktia
  • Maaliskuun asiakastyytyväisyys: NPS 54 asiakkaan kokemus; tarpeellisen avun sai 90%

 

 

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-maaliskuu1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-maaliskuu2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-maaliskuu3

 

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-maaliskuu4

Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

 

 

 

 

 

 

 

Muut raportit