Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Saapuneiden puheluiden määrä on marraskuussa ollut selvästi matalampi edelliseen kalenterikuukauteen sekä edeltäviin vuosiin verraten.
- Neuvolan saapuneista yhteydenotoista 17 % saapui Chat-palvelun kautta. 55 % näistä yhteydenotoista ratkaistiin ensikontaktissa.
- Nykyisissä Kaiku24:n tuottamissa Chat-kontakteissa suunterveydenhuollossa, päivystysavussa, neuvolassa sekä mielenterveys- ja päihdepalveluissa ensilinjan prosentuaalinen ratkaisuaste on 61 %
- Takaisinsoittopyynnöistä 98 % hoidettiin saman päivän aikana. Poikkeama kohdentui terveysasemapalveluun viikolle 46.
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.