Skip to content
Kaiku24 viestintäDec 19, 2024 6:19:05 PM< 1 min read

Kymenlaakson hyvinvointialue - Marraskuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta


  • Saapuneiden puheluiden määrä on marraskuussa ollut selvästi matalampi edelliseen kalenterikuukauteen sekä edeltäviin vuosiin verraten.
  • Neuvolan saapuneista yhteydenotoista 17 % saapui Chat-palvelun kautta. 55 % näistä yhteydenotoista ratkaistiin ensikontaktissa.
  • Nykyisissä Kaiku24:n tuottamissa Chat-kontakteissa suunterveydenhuollossa, päivystysavussa, neuvolassa sekä mielenterveys- ja päihdepalveluissa ensilinjan prosentuaalinen ratkaisuaste on 61 %
  • Takaisinsoittopyynnöistä 98 % hoidettiin saman päivän aikana. Poikkeama kohdentui terveysasemapalveluun viikolle 46.

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-joulu1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-joulu2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-joulu3

 

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-joulu4

Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

 

 

 

 

 

 

 

Muut raportit