Skip to content
Kaiku24 viestintäJun 20, 2024 2:13:56 PM< 1 min read

Kymenlaakson hyvinvointialue - Toukokuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

 

  • Kaiku24:n palvelutuotanto on yleisesti hyvällä tasolla. Terveysaseman palvelussa saman päivän aikana soitettujen takaisinsoittopyyntöjen prosentti toukokuussa 91 %. Korjaustoimet käynnissä näiden kontaktien osalta.
  • Päivystysavussa toukokuussa n. 6600 kontaktia. Kuntalainen on saanut yhteyden keskimäärin 4 minuutin kuluessa, takaisinsoiton 31min kuluttua soittopyynnön tallentumisesta.
  • Työjonolle lähetettyjen omaolo oirearvioiden määrä on kasvanut alkuvuoteen verrattuna 19 %
  • Toukokuun asiakastyytyväisyys: NPS 55 asiakkaan kokemus; tarpeellisen avun sai 90%.

 

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-touko2

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-touko3

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-touko4

 

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

KYMENHVA-raportoinnin-kaaviot-2024-touko1

Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

 

 

 

 

 

 

 

Muut raportit