Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta
- Kaiku24:n palvelutuotanto on yleisesti hyvällä tasolla. Terveysaseman palvelussa saman päivän aikana soitettujen takaisinsoittopyyntöjen prosentti toukokuussa 91 %. Korjaustoimet käynnissä näiden kontaktien osalta.
- Päivystysavussa toukokuussa n. 6600 kontaktia. Kuntalainen on saanut yhteyden keskimäärin 4 minuutin kuluessa, takaisinsoiton 31min kuluttua soittopyynnön tallentumisesta.
- Työjonolle lähetettyjen omaolo oirearvioiden määrä on kasvanut alkuvuoteen verrattuna 19 %
- Toukokuun asiakastyytyväisyys: NPS 55 asiakkaan kokemus; tarpeellisen avun sai 90%.
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot, etälääkärivastaanotot, hoitajavastaanotot ja reseptin uusimiset.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.