Yleiset huomiot palvelutuotannosta
-
- Satakunnan päivytysavussa hoidettuja kontakteja 5123, ( joista hoidetut puhelut 4964 kpl ja hoidetut Omaolot 159 kpl)
- Keskimääräinen jonotusaika palveluun oli 3 minuuttia ja soittopyyntöjen keskimääräinen takaisinsoittoaika 18 min
- Asiakastyytyväisyys NPS 53
- Palvelunlaadun auditoinnin tulokset ovat hyviä
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.