Skip to content
Kaiku24 viestintä20.9.2024 9:30:00< 1 min read

Satakunnan hyvinvointialue - Elokuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot palvelutuotannosta

 


    • Satakunnan päivytysavussa hoidettuja kontakteja 5123, ( joista hoidetut puhelut 4964 kpl ja hoidetut Omaolot 159 kpl)
    • Keskimääräinen jonotusaika palveluun oli 3 minuuttia ja soittopyyntöjen keskimääräinen  takaisinsoittoaika 18 min
    • Asiakastyytyväisyys NPS 53
    • Palvelunlaadun auditoinnin tulokset ovat hyviä

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-elo1-1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-elo2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-elo3

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-elo4


Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

Muut raportit