Skip to content
Kaiku24 viestintä13.5.2024 13:18:48< 1 min read

Satakunnan hyvinvointialue - Huhtikuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

  • Päivystysapupalvelun volyymit matalammat verrattuna maaliskuuhun sekä puheluiden että etälääkärikonsultaatioiden osalta. 
  • Vastausprosentti huhtikuun osalta on yli asetetun palvelutason. 
  • NPS parantunut merkittävästi huhtikuussa maaliskuuhun verrattuna. 

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-huhtikuu1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-huhtikuu2-1

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-huhtikuu3

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-huhtikuu4


Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

Muut raportit