Skip to content
Kaiku24 viestintä24.1.2025 10:38:55< 1 min read

Satakunnan hyvinvointialue - Joulukuun kuukausiraportti 2024

Yleiset huomiot palvelutuotannossa

  • Satakunnan palveluiden volyymit lisääntyneet merkittävästi joulukuussa, tähän vaikuttanut Rauman kiirevastaanottojen puhelujen siirto 116117 numeroon 2.12.2024 alkaen.
  • Omaolojen käsittely päättyi palvelussa 9.12.2024.
  • Palveluiden laatu on ollut seurantajaksolla palvelusopimuksen mukainen.

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-joulu1-2

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-joulu2-1

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-joulu3-1

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-joulu4-1


Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

Muut raportit