Yleiset huomiot palvelutuotannossa
- Satakunnan palveluiden volyymit lisääntyneet merkittävästi joulukuussa, tähän vaikuttanut Rauman kiirevastaanottojen puhelujen siirto 116117 numeroon 2.12.2024 alkaen.
- Omaolojen käsittely päättyi palvelussa 9.12.2024.
- Palveluiden laatu on ollut seurantajaksolla palvelusopimuksen mukainen.
Palvelutuotannon tunnuslukuja
Volyymi
Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.
Saatavuus
Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky.
Laatu
Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.
Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.