Skip to content
Kaiku24 viestintä4.7.2024 15:50:53< 1 min read

Satakunnan hyvinvointialue - Kesäkuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

  • Satakunnan päivytysavussa hoidettuja kontakteja 4745, sisältäen puhelut ja omaolot.
  • Keskimääräinen jonotusaika palveluun 3:50, takaisinsoitto 25:22
  • Asiakastyytyväisyys, NPS 45
  • Palvelunlaadun auditoinnin käynnistyneet 

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-kesä01

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-kesä02

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-kesä03

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-kesä04


Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

Muut raportit