Skip to content
Kaiku24 viestintä26.11.2024 6:29:20< 1 min read

Satakunnan hyvinvointialue - Lokakuun kuukausiraportti 2024

Yleiset huomiot palvelutuotannossa

 

  • Lokakuun volyymit kasvaneet edelliseen kuukauteen verraten.
  • NPS hieman nousussa edellisestä kuukaudesta.
  • Rauman kiirevastaanoton puhelut siirtyvät Kaiku24 hoidettaviksi 2.12.2024 alkaen
  • Digitaalinen sotekeskus aloittaa toiminnan 3.12.2024 ja uusi digitaalinen alusta tulee samalla käyttöön.


Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-loka1-1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-loka2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-loka3

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-loka4


Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

Muut raportit