Skip to content
Kaiku24 viestintä18.4.2024 15:10:04< 1 min read

Satakunnan hyvinvointialue - Maaliskuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

  • Kaiku24 aloitti 116117 palvelutuotannon Satakunnan hvyinvointialueelle 29.2.2024.
  • Palvelutuotanto on ollut vakaata koko maaliskuun ajan. Puhelumäärät olivat oletettua pienemmät.
  • LifeCaressa oli käyttökatko 10.4 klo 17-01, jolloin vain katseluselain oli käytössä. Kirjaamiset tehtiin jälkikäteen eikä katko aiheuttanut haasteita.

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-maaliskuu1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-maaliskuu2-2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-maaliskuu3

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-maaliskuu4


 

Kaikkien palvelutuotantojen luvut löydät täältä

Muut raportit