Skip to content
Kaiku24 viestintä10.6.2024 12:43:42< 1 min read

Satakunnan hyvinvointialue - Toukokuun kuukausiraportti 2024

 

Yleiset huomiot koko palvelutuotannosta

  • Asiakastyytyväisyyttä mittaava NPS luku oli toukokuussa lähes 50%
  • Puhelumäärät olivat kasvusuuntaiset huhtikuuhun nähden
  • Yhteistyötä tehdään digialustan käyttöönoton suhteen

Palvelutuotannon tunnuslukuja

 

Volyymi

Volyymeissa on kuvattuna kuukauden aikana hoidetut kontaktit sekä digivastaanotot ja etälääkärisuoritteet. Jälkimmäinen luku pitää sisällään lääkärikonsultaatiot.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-touko1

Saatavuus

Kaaviossa on kuvattuna kuukausittainen palvelutuotannon suorituskyky. 

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-touko2

Laatu

Kaaviossa on kuvattu laatupoikkeamat sekä palvelutuotannon kontaktien auditointimäärät.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-touko3

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyyttä mitataan kahdella kysymyksellä, jotka lähetetään palvelutapahtuman jälkeen satunnaisotannalla osalle asiakkaista. NPS-indeksi kertoo kuinka moni asiakas suosittelee meitä ja palveluitamme. NPS-luku saadaan selville, kun suosittelijoiden prosenttiosuudesta vähennetään arvostelijoiden prosenttiosuus. Toisena kysymyksenä kysytään kokiko asiakas saaneensa meiltä tarpeellisen avun.

SATAHA-raportoinnin-kaaviot-2024-touko4


Kaikki palvelutuotannon luvut löydät täältä.

Muut raportit