Skip to content
Kaiku24 tarjoaa sujuvinta asiakaspalvelua, täsmällisintä hoitoonohjausta ja laadukkainta etähoitoa Suomessa.
Kaiku24 viestintä7.3.2024 10:36:03

Satakunnan hyvinvointialueen Päivystysapu 116117 palvelun tuottaa jatkossa Kaiku24

Kaiku24 tuottaa jatkossa Satakunnan Päivystysapu 116117 palvelun. Maaliskuusta lähtien Satakunnan hyvinvointialueen asiakkaita 116117 numeroon soitettaessa palvelevat Kaiku24:n digihoitajat. Kaiku24 tuottaa tällä hetkellä vastaavia palveluita Etelä-Karjalan, Kymenlaakson sekä Varsinais-Suomen alueilla.

” Päivystysavulla on iso merkitys akuuteissa sosiaali- ja terveydenhuollon palvelutarpeissa ja meille on kunnia tuottaa palvelua myös satakuntalaisille. Päivystysapuun keskittyvä tiimimme on osaava ja kykenee strategiamme mukaisesti tuottamaan palvelua 24/7 usealle hyvinvointialueelle saman aikaisesti”, sanoo Kaiku24:n toimitusjohtaja Jutta Tikkanen.

Satakunnan päivystysavussa käsitellään kuukausittain noin 6000 yksittäistä palvelutilannetta. Palvelutuotanto siirtyi Kaiku24:lle 1.3.2024 alkaen. Palvelun käyttäjille muutos ei näy.

“Satakunnan hyvinvointialueella Päivystysapu 116117 –palvelussa on käsitelty viime vuonna noin 62 000 puhelua. Ennen päivystykseen hakeutumista kannattaa aina ensin soittaa maksuttomaan Päivystysavun neuvonta- ja palvelunumeroon 116117, joka palvelee ympäri vuorokauden. Päivystysapuun voi soittaa päivystyksellisissä sosiaali- ja terveysongelmissa, kertoo Satakunnan hyvinvointialueen Akuutti vastuualueen johtaja Katriina Peltomaa.

 

Lisätietoja:

Jutta Tikkanen
Kaiku24
Toimitusjohtaja
050 376 1121

Katriina Peltomaa 
Satakunnan hyvinvointialue
Vastuualuejohtaja
Akuutti vastuualue
044 707 7202

tunnus PNG RGB FI musta

Rakennamme Satakunnasta hyvän olon edelläkävijän edistämällä satakuntalaisten hyvinvointia, turvallisuutta ja terveyttä kaikilla tasoilla.

kaiku24-logo-RGB-1500

Kaiku24 oy on digitaalinen sotekeskus. Olemme ratkaisu valtakunnalliseen sosiaali- ja terveysalan resurssipulaan ja hoidon tarpeen kasvuun. Tuotamme hyvinvointialueille monikanavaista hoidon tarpeen arviointia, asiakas- ja palveluohjausta, digitaalista hoitoa ja palvelua sekä ohjaamme hyvinvointialueen asiakasvirtoja. 

Tavoitteenamme on parantaa sote-palveluiden saatavuutta ja vaikuttavuutta. Palvelumme avulla hoito alkaa heti ensikontaktista digihoitajan ja digilääkärin muodostaman tiimin avulla ja useimmiten asiakkaan asia ratkeaa suoraan meidän kanssamme asioidessa.
 
Toimimme yhteistyössä Etelä-Karjalan, Kanta-Hämeen, Kymenlaakson, Satakunnan sekä Varsinais-Suomen hyvinvointialueiden kanssa. Aloitimme palvelutuotannon syyskuussa 2021 ja nykyään meitä on lähes 300 digitaalisen hoidon ja palvelun huippuammattilaista.

AIHEESEEN LIITTYVÄT ARTIKKELIT