Skip to content

Kaiku24:n vuosi 2023

Vuoden 2023 aikana hoidimme yhteensä yli miljoona asiakaskontaktia digitaalisessa sotekeskuksessamme. Alkuvuoden valmistauduimme syksyllä kiristyneeseen hoitotakuuseen. Syksyllä aloitti uusi toimitusjohtajamme ja aloitimme sisäisen kehityspolun – Matkalla timantiksi. Vuoden lopussa sovimme palvelutuotannon käynnistämisestä Satakunnan hyvinvointialueen kanssa.

Kaiku24-lukuina-2023-Jun-14-2024-06-50-52-1385-AM
Kaiku24 – matkalla timantiksi
Vuosi 2023 oli Kaiku24:ssä vaiherikas -kehittämistä, kasvua, prosessien parantamista ja panostamista hyvään työpaikkaan. Lue katsaus viime vuoden toimintaamme tästä.
Uudenlainen tapa toimia sairaan-hoitajana kiinnostaa
Mikä sai Lotta Keinäsen lähtemään uudelle uralle digihoitajana?
Kaiku24-henkilöstö-2023-1

Aiemmasta poiketen meillä on tarkka tieto puheluiden määrästä, vastaamisviiveistä ja erityisesti aikaisempaa laajempi palveluaika. Kun aiemmin päivystyksen omana toimintana olleeseen 116117 palveluun yhteyttä ottava kuntalainen sai ohjeen olla seuraavana arkipäivänä yhteydessä omaan terveysasemaan saa hän nyt tuon yhden yhteydenoton  vastaanottoajan terveysasemalle. ​

Kari Kristeri | Ylilääkäri / tulosaluejohtaja, Kymenlaakson hyvinvointialue

Kymenhva-logo
CASE
Kymenlaakson uusi virtausmalli vähensi kiireaikoja neljänneksen
Kymenlaakson hyvinvointialue ja Kaiku24 suunnittelivat yhteistyössä sujuvan ja asiakaslähtöisen virtausmallin, jonka ansiosta asiakkaalle löytyy aina tarvetta vastaava kiireellinen tai kiireetön aika ammattilaiselle. Uusi toimintamalli on vähentänyt turhia käyntejä ja asiakkaan kokemaa pallottelua. Uudistuksen myötä kiireaikojen tarve on vähentynyt jopa 25 %.
CASE
Kaiku24:n digilääkäripalvelu helpottaa lääkäripulaa
Kaiku24:n hoidontarpeen arviointiin yhdistetty digilääkäripalvelu on laadukas ja kustannustehokas ratkaisu, jolla pystytään hoitamaan huomattava osa potilaista jo ensikontaktin yhteydessä. Digilääkäripalvelu helpottaa lääkäripulaa ja mahdollistaa hyvinvointialueen omien resurssien keskittämisen niihin asiakkaisiin, joiden hoidontarve edellyttää terveyskeskuskäyntiä.
ryhmäkuva2023-1

Kaiku24 vuosikatsaus 2023

Vuoden 2023 aikana hoidimme yhteensä yli miljoona asiakaskontaktia digitaalisessa sotekeskuksessamme. Alkuvuoden valmistauduimme syksyllä kiristyneeseen hoitotakuuseen. Syksyllä aloitti uusi toimitusjohtajamme Jutta Tikkanen ja aloitimme sisäisen kehityspolun – Matkalla timantiksi. Vuoden lopussa sovimme palvelutuotannon käynnistämisestä Satakunnan hyvinvointialueen kanssa.

Kaiku24-lukuina-2023-mobi-2
Kaiku24 - matkalla timantiksi
Vuosi 2023 oli Kaiku24:ssä vaiherikas -kehittämistä, kasvua, prosessien parantamista ja panostamista hyvään työpaikkaan. Lue katsaus viime vuoden toimintaamme tästä.

Henkilöstö on tärkein voimavaramme

Kaiku24-henkilöstö-2023-mobi-2
Uudenlainen tapa toimia sairaan-hoitajana kiinnostaa
Mikä sai Lotta Keinäsen lähtemään uudelle uralle digihoitajana?

Aiemmasta poiketen meillä on tarkka tieto puheluiden määrästä, vastaamisviiveistä ja erityisesti aikaisempaa laajempi palveluaika. Kun aiemmin päivystyksen omana toimintana olleeseen 116117 palveluun yhteyttä ottava kuntalainen sai ohjeen olla seuraavana arkipäivänä yhteydessä omaan terveysasemaan saa hän nyt tuon yhden yhteydenoton  vastaanottoajan terveysasemalle. ​

Kari Kristeri | Ylilääkäri / tulosaluejohtaja, Kymenlaakson hyvinvointialue

Kymenhva-logo
CASE
Kymenlaakson uusi virtausmalli vähensi kiireaikoja neljänneksen
Kymenlaakson hyvinvointialue ja Kaiku24 suunnittelivat yhteistyössä sujuvan ja asiakaslähtöisen virtausmallin, jonka ansiosta asiakkaalle löytyy aina tarvetta vastaava kiireellinen tai kiireetön aika ammattilaiselle. Uusi toimintamalli on vähentänyt turhia käyntejä ja asiakkaan kokemaa pallottelua. Uudistuksen myötä kiireaikojen tarve on vähentynyt jopa 25 %.
CASE
Kaiku24:n digilääkäri- palvelu helpottaa lääkäripulaa
Kaiku24:n hoidontarpeen arviointiin yhdistetty digilääkäripalvelu on laadukas ja kustannustehokas ratkaisu, jolla pystytään hoitamaan huomattava osa potilaista jo ensikontaktin yhteydessä. Digilääkäripalvelu helpottaa lääkäripulaa ja mahdollistaa hyvinvointialueen omien resurssien keskittämisen niihin asiakkaisiin, joiden hoidontarve edellyttää terveyskeskuskäyntiä.
ryhmäkuva2023-mobi