Kaiku24:n vuosi 2023
Vuoden 2023 aikana hoidimme yhteensä yli miljoona asiakaskontaktia digitaalisessa sotekeskuksessamme. Alkuvuoden valmistauduimme syksyllä kiristyneeseen hoitotakuuseen. Syksyllä aloitti uusi toimitusjohtajamme ja aloitimme sisäisen kehityspolun – Matkalla timantiksi. Vuoden lopussa sovimme palvelutuotannon käynnistämisestä Satakunnan hyvinvointialueen kanssa.
Aiemmasta poiketen meillä on tarkka tieto puheluiden määrästä, vastaamisviiveistä ja erityisesti aikaisempaa laajempi palveluaika. Kun aiemmin päivystyksen omana toimintana olleeseen 116117-palveluun yhteyttä ottava kuntalainen sai ohjeen olla seuraavana arkipäivänä yhteydessä omaan terveysasemaan, saa hän nyt tuon yhden yhteydenoton aikana vastaanottoajan terveysasemalle.
Kari Kristeri | Ylilääkäri / tulosaluejohtaja, Kymenlaakson hyvinvointialue
Kaiku24 vuosikatsaus 2023
Henkilöstö on tärkein voimavaramme
Aiemmasta poiketen meillä on tarkka tieto puheluiden määrästä, vastaamisviiveistä ja erityisesti aikaisempaa laajempi palveluaika. Kun aiemmin päivystyksen omana toimintana olleeseen 116117 palveluun yhteyttä ottava kuntalainen sai ohjeen olla seuraavana arkipäivänä yhteydessä omaan terveysasemaan saa hän nyt tuon yhden yhteydenoton vastaanottoajan terveysasemalle.
Kari Kristeri | Ylilääkäri / tulosaluejohtaja, Kymenlaakson hyvinvointialue